FAQ - FREQUENTLY ASKED QUESTIONS


1. Czy mogę zapłacić kartą kredytową?


TAK. Akceptujemy płatności kartą kredytową.


2. Czy usługi objętę są gwarancją?


TAK. Naprawy objęte są gwarancją zarówno naszą indywidualną gwarancją (dotyczy to napraw które w swoim zakresie wykraczają poza zakres oferty Q-Service) jak również gwarancją ogólnopolską w ramach sieci Q-Service.


3. Czy jeżeli wykonywałem naprawę w innym warsztacie sieci Q-Service to czy mogę naprawy gwarancyjnej dokonać w Państwa warsztacie?


TAK. Niezbędnym warunkiem będzie jednak okazanie dowodu przeprowadzenia naprawy w innym warsztacie sieci Q-Service (choćby w postaci książeczki serwisowej) ponadto warsztat ten będzie aktywnym członkiem sieci Q-Service w momencie wykonywania naprawy a zakres naprawy mieści się w ofercie sieci Q-Service.


4. Jaka jest gwarancja na części uzyte do naprawy?


Jeżeli części pochodzą z oferty InterCars S.A. objęte są gwarancją wraz z robocizną niezbędną do ich wymiany. Np. uznana gwarancja na amortyzator oznacza również bezpłatną wymianę amortyzatorów (o ile zostały zamontowane w komplecie czyli zgodnie z zasadm sztuki). Jeżeli na życzenie klienta naprawa zostanie wykonana niezgodnie z zasadmi sztuki np. wymieniany jest tylko jeden amortyzator taka naprawa nie podlega gwarancji.


5. Czy zlecając przeprowadzenie kontroli auta przed zakupem doradzicie mi czy to auto to dobry zakup?


NIE. Decyzja o ewentualnym zakupie auta musi być wyłącznie decyzją klienta. Z naszej strony przeprowadzimy czynności kontrolne określone w zleceniu, pozwalające na ocenę stanu technicznego auta. Wynik czynności zostanie podany w formie protokołu. Ponadto jeżeli zostanie stwierdzona konieczność przeprowadznia napraw zostanie spożądzona na życzenie klienta wycena w zakresie dającym się określić na moment jej spożądzenia.


6. Czy dokonując kontroli auta przed zakupem mam 100% pewności, że auto jest dobre?


NIE. W toku kontroli jesteśmy w stanie wskazać jedynie usterki ujawnione lub dające się ujawnić na moment kontroli. Oczywiście wykryjemy to czy auto jest pokolizyjne lub posiada wspawaną połówkę lub ćwiartkę innego samochodu ale nie zawsze będziemy w stanie potwierdzić przebieg auta oraz okreslić czy zamiast jednej lub więcej poduszek powietrznych nie zostały wstawione oporniki lub czy wcześniej wykonane naprawy zostały wykonane prawidłowo w szczególności dotyczy to podzespołów którcyh ocena w toku takiej kontroli nie jest możliwa. Gdyby jednak po zakupie takiego auta okazalo się, że zostałeś oszukany przez sprzedającego możesz dochodzić swoich praw na drodze postępowania cywilnego, prawo masz po swojej stronie.


7. Czym rózni się naprawa przeprowadzona w waszej firmie od napraw przeprowdzonych zwykłego mechanika?


Zostanie przeprowadzona w oparciu o dostepną wiedzę techniczną gdyż posiadamy dostęp do kart technicznych większości pojazdów dzięki czemu naprawy te jesteśmy w stanie przeprowadzać prawidłowo. Jeżeli nawet nie będziemy w posiadaniu karty technicznej konkretnego silnika kożystamy ze zorganizowanego zaplecza wsparcia technicznego dzięki któremu możemy ją uzyskać.


8. Jak często wymeniać olej?


Tak często jak zaleca to producent pojazdu pod warunkiem, że stosujesz olej o parametrach zgdonych z zaleceniami producenta. Jeżeli nie masz pewności napisz do nas a porady w tym zakresie udzilemi ci bezpłatnie.


9. Czy wystarczy graniczać się jedynie do okresowych wymian oleju?


NIE. Przeprowadzenie przeglądu w podstaowym zakresie pozwala ujawniać usterki na etapie na którym ich usunięcie jest znacznie tańsze. Znacznie taniej jest ujawnić pękniętą osłonę elastyczną przegubu i dokonać jej wymiany niż jeździć do momentu zatarcia przegubu i przywieźć samochód do warsztatu na lawecie. Robocizna będzie kosztować podobnie ale osłona jest wielokrtonie tańsza od przegubu a dodatkowo odchodzi koszt holowania.


10. Czy jeżeli nie będę mógł uruchomić pojazdu to możecie naprawę wykonać u klienta?


Jeżeli jest to nieskomplikowana czynność, nie wymagająca warunków warsztatowych tak. Jednak pobieramy dodatkową opłatę z dojazd do klienta.


11. Czemu w warunkach zimowych muszę długo czekać aż przyjedziecie i uruchomicie mi samochód z zepsutym akumulatorem?


Ponieważ są okresy gdzie otrzymujemy dość dużą ilość podobnych zleceń i na każde kolejne możemy zareagować dopiero po obsłużeniu poprzedniego.


12. Czy możecie odebrać odemnie samochód do naprawy?


TAK. Możemy odebrać i odprowadzić samochód klientowi świadczymy taką usługe odpłatnie.


13. Czy jeżeli nie zdecyduje się na naprawę ze względu na zbyt wysoką cenę to czy pobieracie opłatę za czynności diagnostyczne?


TAK. Czynności diagnostyczne świadczymy odpłatnie. Ustalamy zakres czynności diagnostycznych z klientem przed przystapieniem do ich dokonania i możemy podać przybliżony koszt.


14. Czy jesteście w stanie naprawić samochód w ciągu jednego dnia?


Wszystko zależy od zakresu naprawy i dostepności części zamiennych. Staramy się wykonywać naprawy jak najszybiej jednak nie jest to naszym priorytetem. W pierwszej kolejności koncentrujemy się na jakości. Naprawy eksploatacyjne w zakresie zawieszeń cz układów hamulcowych wykonujemy zazwyczaj jednego dniajednak niektóre naprawy mogą wymagać zamówienia części których dostenośc jest ograniczona.


15. Jaką mam pewność, że powierzając Wam samochód właściwe go zabezpieczycie przed kradzierzą lub uszkodzeniem i co jeżeli coś takiego się stanie?


Każdy pojazd przyjmowany do naprawy jest zabezpieczany poprzez stosowanie pokrowców ochronnych na fotele i kierownicę. Ponadto posiadamy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej obejmujace zarówno powierzone przez klientów mienie jak również ubezpieczenie za ewentualnie popełnione błedy w sztuce. Nie wiemy jeszcze jak nasze ubezpieczenie działa ponieważ nigdy nie musielismy z niego kożystać i dokładamy wszelkich starań aby tak zostało.


16. Czy posiadacie nowoczesny sprzęt?


TAK. Nieustannie dokładamy starań żeby być najlepiej wyposazonym warsztatem w Sochaczewie.

17. Czy pozostawiając mój samochód mam pewność, że naprawiowia ją osoba wyszkolona, posiadająca odpowiednie kwalifikacje?

TAK. Nasi pracownicy poza kwalifikacjami formalnymi uczestniczą w cyklicznych szkoleniach technicznych. Szkolenia potwierdzamy stosownymi certyfikatami.


18. Czy usługa oferowana przez Was jest wysokiej jakości?


W toku wykonywania napraw stosujemy się do procedur serwisowych i kożystamy z dokumentacji technicznej dzięki czemu wykonywane przez nas naprawy są wykonywane prawidłowo.


19. Czy dajecie rabaty, jeśli tak to jakie?


Oferujemy usługi promocyjne oraz prowadzimy promocje określone w czasie. W przypadku niektórych napraw pewne czynności wykonujemy nieodpłatnie. Zawsze też istnieje możliwość negocjacji ceny na etapie sporządzania kosztorysu jednak jedynie w zakresie czynności i części uwzględnionych w kosztorysie.


20. Czy otrzymam od Was kartę stałego klienta?


Mamy w planach wprowadzenie kart stałego klilenta.


21. Jaka mam gwarancję na to, że części które wkłądacie do mojego auta są wysokiej jakości?


Naprawy wykonujemy przede wszystkim z zastosowaniem, objętych gwarancją części z oferty Intercars S.A. Na etapie wyceny klient sam podejmuje decyzję jakiego producenta częśi zastosujemy co jest głównym determinantem jakości, jednak ma niekiedy istotny wpływ na ich cenę. Oczywiście nie ma dystrybutora, który posiada pełne pokrycie zapotrzebowania wówczas, w pierwszej kolejności stosujemy części oryginalne z oferty producenta pojazdu. Nie stosujemy natomiast w naprawach części używanych chyba, że te są dostarczone przez klienta i ich montaż wykonany jest na jego zlecenie.


22. Czy są tańsze zamienniki części do samochodu ale takie które gwarantują mi bezpłatną naprawę w razie ich awarii?


TAK. W zakresie części eksploatacyjnych w ofercie Intercars S.A. istnieje duży wybór producentów oferujacych rózny zakres cenowy i jakościowy. Na etapie spożądzania wyceny naprawy możemy przedstawić kilka wariantów oraz wskazać nasze rekomendacje będące kompromisem ceny do jakości. Markowi producencji niekiedy udzaielają również wydłużonej gwarancji np. dwa lata zamiast jednego roku.


23. Chciałbym przed naprawą wiedzieć jaki będzie jej koszt?


W zakresie jaki jest możliwy na etapie sprządzania wyceny przedstawiamy możliwie dokładny kosztorych. Nigdy nie można jednak wykluczyć, że w toku naprawy zostanie ujawniona koniecznośc przeprowadzenia innych czynności nie objętych wyceną, których przeprowadzenie nie dało się przewidzieć lub wydawało się mało prawdopodobne na etapie spożądzania zlecenia naprawy. Np. Koszt regeneracji głowicy silnika może być znany dopiero po zdemontowaniu głowicy. Zakres naprawy układu paliwowego dopiero po zbadaniu wtryskiwaczy na stole probierczym. Stan tarcz hamulcowych określimy dopiero po zdemontowaniu kół. itp. Generalnie trudności w przeprowadzeniu dokładnej wyceny dostarczają głównie naprawy o wysokim stopniu skomplikowania, np. remonty silników. W przypadku prostych czynności jak przegląd eksploatacyjny czy wymiana konkretnej części koszty jesteśmy w stanie oszcować je dokładnie. Oczywiście nie sprawdzając działania świateł nie będziemy wiedzieli czy nie zaistnieje konieczność wymiany żarówki.


24. Czy dostanę samochód zastępczy na czas naprawy mojego?


Współpracujemy na stałę z wypożyczalnią pojazdów. Na zyczenie klienta wypożyczania podstawi pojazd naszemu klientowi. Nasi klienci uzyskują od wypożyczalni zniżkę na wypozyczenie auta. Rozliczenie za wypożyczenie auta następuje bezpośrednio z wypożyczalnią.
25. Czy dostanę od Was zdjęcia na których będzie samochód przed i po naprawie?
W niektórych przypadkach, gdy uznajemy to za konieczne do protokołu z naprawy załączamy dokumentację fotograficzną w zakresie stwierdzonych usterek.


26. Czy opisuje szczególówo naprawę którą wykonujecie?


W przypadku napraw zaawansowanych dokonujemy ich szczegółowego opisu. W przypadku przeglądów eksloatacyjnych klient otrzymuję kartę przegladową zawierającą podstawowe informacje o wyniku przeprowadzonych inspekcji.


27. Czy można się u was dowiedzieć co jeszcze powinienem w najbliższym czasie naprawić?


TAK. Jeżeli stwierdzimy konieczność dokonania napraw innych aniżeli określone w zleceniu to wydając pojazd załączymy taką informację i jeżeli będzie to możliwe również wycenę. Podstawową kontrolę pojazdu wykonujemy niemal za każdym razem przy okazji każdego zlecenia nieodpłatnie.

28. Na jak długo naprawa zagwarantuje mi sprawność samochodu?


Samochód jako całośc składa się z tysięcy części, gwarancją objęta jest jedynie naprawa w przeprowadzonym zakresie, którego zakres określa protokół z naprawy. W toku eksploatacji następuje proces normalnego zużycia wszystkich podzespołów pojazdu i zawsze istnieje możliwość, że dziś wymienimy czujnik ABS w prawym przednim kole a za jakiś czas awarii ulegnie czujnik ABS innego koła, który w momencie naprawy był w pełni sprawny i jego wymiana nie była wówczas konieczna.


29. Na jak długi okres otrzymam gwarancję na wykonaną usługę?


W zakresie usług z oferty sieci Q-Service na okres jednego roku, zgodny z warunkami gwarancji sieci. Na inne usługi zgodnie z naszymi OWN t.j. na okres 3 miesięcy. W przypadku niektórych producentów części okres gwarancji jest wydłużony.


30. Czy jest możliwość płacenia u Was na raty za uslugę, jeśli przekroczy ona moje możliwości finansowe w danym okresie?


NIE, chonorujemy wyłącznie płatności gotówką lub karta kredytową. Faktury z odroczonym terminem platności wystawiamy wyłącznie stałym klientom instytucjonalnym co do których mamy pewność terminowej zapłaty.

Projektowanie stron internetowych - sitepromotor